A nyári hónapok alatt az Iskolai Közösségi Szolgálat program fenntarthatóságán dolgozom. Két képzést készítünk elő a DIA-ban. Tanárképzést, amely pedagógusokat készít fel arra, hogy az iskolájukban szakmailag és módszertanilag felkészülten tudjanak koordinálni egy iskolai közösségi szolgálati programot; valamint egy képzést önkénteseknek, akik külső szakemberként segítik majd az iskolák munkáját a közösségi szolgálati projektek megszervezésével, valamit előkészítő és feldolgozó órák tartásával.
Felvételiztem a ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Karának Neveléstudományi Doktori Iskolájába, „az iskolai közösségi szolgálat” kutatási témával, mert azt gondolom, hogy a közösségi szolgálat egy nagyon hatékony pedagógiai eszköz, ám az általánosan kötelező bevezetéséhez és sikeres alkalmazásához számos szakmai, elméleti és gyakorlati kérdést kell még végiggondolnunk.